Monday, July 6, 2009

induksi@pangkor - episod ceramah ooo ceramah :)

as usual, induksi nih akan membantu dan memberi kita pengetahuan tentang macam2 perkara yang perlu kita tahu sebagai seorang kakitangan kerajaan.. so pelbagai slot ceramah la ada.. untuk avoid penyakit ngantuk, aku duduk row yang kedua dari depan.. jelas dan terang la dapat absorb maklumat yang disampaikan oleh penceramah.hehe kan akhir khusus ada exam, so kene la dengar btul2..

time gmbar diatas nih diambik, sume orang duk bz nak hntar asgnmt.aku relaks je sebab dah selamat hntar..hehe

nih saja amik gmbar ngan orang glamor time induksi tuh, tkde dia sunyi la..hehe

antara slot ceramah yang aku paling suke ialah perintah2 am, struktur organisasi KPT, pekeliling, perolehan, kewangan dan bnyak lagi la.. best gak coz time nih bnyak new information yang tahu dan boleh digunakan dalam perkhidmatan kelak..

nih la group aku yang paling best skali, hohahoha, sempoi dan best la pendek kata dalam usaha untuk menyiapkan assignmnt group.. terdiri daripada ayu,en fadzli,en ilmi,en helmi(leader nih), en adha, ustz adil n aku..diorang mmg sngat best la.. dop tension pun nak siapkan assgnmnt group sebab nt markah pun akan dapat daripada assgnmnt nih:)

pendek kata leh dikatakan induksi nih penuh dengan slot2 ceramah la, macam belajar kat skulah la.. ada ckgu kat depan dan kami dngar..hehe tapi enjoy la even penat gak duk seharian atas kerusi..hehe

No comments:

Post a Comment