Monday, May 25, 2009

pra-induksi>> THE KATERINA HOTEL

uiwh, almost a month dop update citer kat blog nih. bnyak je cerita terbaru tapi dop sempat nak update je..hehehe mood nak story morry pun tkde.. so terbiar la blog nih tnpa ada cerita baru. but i'm back nak update story yang dop la terbaru tapi baru jugak la.hehe



ceritanya adalah..... seperti yang tertera dlm gambar diatas, dah kat sebulan berlalu tapi nak gak update citer nih sebab nih citer best la..hehe best sngat dapat attend kursus nih. bnyak info yang dop tau tapi dah tau la sekarang sebagai pegawai kerajaan...



sume la pensyarah2 baru dari KK seluruh msia attend kursus ni sebagai pendedahan kepada dunia baru yang penuh warna warni..hehe bnyak slot la dalam kursus nih.. antaranya pendedahan kepada pekeliling dalam kerajaan, sistem di KK, claim.gaji, tugas2 DH41 dan bnyak lagi la..



best kursus nih bila dapat jumpe pensyarah2 baru lain dari KK seluruh msia.so leh la tukar2 pengalaman dan kongsi kehidupan baru di kk masing2.. tapi aku rasa paling bertuah la dihantar bertugas kat kk mentakab a.k.a nama baru kk temerloh sebab sume fasiliti kat cni lengkap, ada kmpus sndiri, hidup pun ok la duk mentakab nih. nak sume mnde ada je. rumah dekat ngan kolej, bandar mentakab.. hehe


antara slot yang ada la time kursus nih, pekeliling, aset2, claim, hak sbgai DH41 dan bnyk lagi la. kebnyakkan penceramah adalah pegawai2 yang dah berpengalaman dalam sistem kolej komuniti(kk).



8 orang pensyarah baru la dari kk mentakab dihntar untuk attend kursus nih.. seperti dalam foto atas nih, geng2 girl la.. lagi 2 orang ustaz dop masuk dlm gmbar nih..hehe aku, kak yana, kak nor, norsiah, kak iza n "kak tina"(quistina la)..hehe havoc gak geng kami nih..hehe


time kursus nih aku duk semeja dgn kak nor n kak rin dari kk chnderoh. asal ngntuk je posing amik gmbar cm dlm gambar kat atas nih la.. aku n kak nor sebelum stat ceramah kut time nih.hehe



ada gak la few slot yang aku dop wape nak suke sebab complecated ngat maklumat yang disampaikan cthnya pasal aset2. tu muke aku cm bosan je dlam gmbar nih. hahaha seb baik kak nor dtg membantu dngan posing ngan aku.. time dop faham info2 yang dismpaikan aku duk main gelas yang ada kat depan mata+makan gule2 kat atas meje tuh.hehe



dua2 gambar atas n bawah nih, time dah nak balik. oleh kerana the katerina hotel, batu pahat nih cantik, sempat la kami posing kat sudut2 yang cntik. tambah plak kami yang dh sedia cntik nih, so bertambahla kecantikan gambar2 nih..hehe



apa lagi nak citer eh? tu jela kut.. tapi best n njoy la attend kursus pendedahan nih. skrang nih aku dh clear mngenai apa tugas yang perlu dilakukan, hak2 sebagai DH41 dan lain2 lagi la. paling penting skali dapat kawan2 baru dari kk seluruh msia..hehe

No comments:

Post a Comment