Tuesday, December 21, 2010

di hatiku ada kamu :)

heee...
jangan pulak ckap ngada2nya tajuk entry nih..
tapi tak kisah la lepas hbis je baca nak jugak ckap ngada2..
up to u..
hee...
tapi kat hati saya nih...
rasa sayang sangat2..
kalu lama tak dengar citernya..
mula la saya rasa mcm rindu..
bile je dengar suara..
alangkah gembiranya..
mcm2 citer leh kuar..
borak2..
walaupun kami berjauhan..
tapi saya akan pastikan setiap bulan saya akan tatap jua wajahnya..
mendengar suaranya dari kejauhan..
dulu orang yang saya sayang nih..
jaga saya elok2..
bile saya nangis..
akan ada tangan yang mengesat air mata saya..
menghulurkan bahu utk saya tangisi..
bile saya rasa saya gembira..
akan ada pelukan tahniah yang saya dapat..
saya selalu je berebut2 makan dengan orang yang saya sayang nih...
mcm best je tgk makanan tuh..
tapi orang yang saya sayang ni..
tak kisah berkongsi..
sebab tu..
kat hati saya nih sentiasa ckap..
saya sayang sangat..
walaupun saya sibuk dalam kerja2 seharian..
tapi saya akan pastikan akan ada waktu utk pulang ..
tatap wajahnya..
bercerita dengannya..
berceloteh dengannya..
berkongsi rasa dengannya..
walaupun kini kedewasaan telah menjengah kehidupan saya..
saya selalu je akan pastikan..
saya masih sayang kan seperti dulu2..
di hatiku tetap ada kamu..
wat ever happen..
saya sngat sayang AYAH & IBU saya..
tanpa mereka..
saya tidak berada di mana saya ada sekarang...

No comments:

Post a Comment