Thursday, July 30, 2009

enjoy da life :)

alhamdulilah.........
perkataan pertama yang diucapkan..
dengan limpahan kegembiraan dan kebahagiaan yang dikurniakan..
oleh Allah Yang Maha Esa
terhadap diriku ini..
ada ayah dan ibu yang begitu memahami..
adik2 yang sngat best..
ada seseorang yang sentiasa menyayangi diri ini...
kerja yang begitu aku sukai untuk lakukan
demi meningkatkan lagi ilmu untuk anak bangsa yang dicintai..
"my sweetheart" which is kereta yang aku perolehi hasil titik peluh sendiri..
sentiasa ke hulu ke hilir bersama diri ini..
alhamdulilah..
sngat gembira dengan kehidupan yang aku lalui kini..
walaupun kadang2 homesick gak mengingatkan kampung halaman..
tapi pepatah ada menyatakan..
jauh perjalanan luas pengalaman.......
jadi..
aku menyahut segala cabaran, berbakti jauh dari kampung halaman...
jauh dari keluarga.....
demi...
berkongsi segala ilmu yang ada di dada..
untuk meningkatkan lagi ...
celik IT dikalangan bangsa yang aku sayangi.....
rasa sngat puas..
apabila..
dapat membantu anak bangsaku..
melangkah jauh kehadapan...
memacu dan menjadi tonggak kemajuan negara yang aku cintai ini...
dengan ilmu yang aku titipkan kepada mereka..
alhamdulilah...
syukran Ya Allah..
sentiasa memberkati dan mempermudahkan..
diri ini..
melalui kehidupan sebagai hamba-Mu
di muka bumi ini....

No comments:

Post a Comment